۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۲۶۱۸۸
مسؤول قرارگاه بقیه الله مستقر در عین دوی اهواز خبر داد؛

کمک به ۵۶۰ دختر بازمانده از تحصیل| تعمیر ۴۰۰ خانه تا ۱۷ ربیع الاول

کمک به ۵۶۰ دختر بازمانده از تحصیل| تعمیر ۴۰۰ خانه تا ۱۷ ربیع الاول
حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: امیدواریم در هفته بسیج و تا ۱۷ ربیع الاول، ۴۰۰ خانه تعمیری را به پایان رسانده و به صاحبان شان تحویل دهیم.
حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مسؤول قرارگاه بقیه الله مستقر در عین دوی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: با تأیید بنیاد مسکن، ۸۶۰ منزل در منطقه محروم عین دو در نتیجه سیل امسال تخریب جزئی یا کلی دیدند؛ از این رو در بدو ورود متعهد شدیم تا با کمک‌های سپاه پاسداران و بسیج سازندگی استان ۷۰۰ خانه تعمیر و ۵۰ خانه احداث شوند.

مسؤول قرارگاه بقیه الله مستقر در عین دوی اهواز با بیان اینکه در عید غدیر امسال ۱۱۰ خانه تعمیری به اتمام رسید، خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به ۳۷۰ باب مسکونی تعمیری را یا تحویل داده و یا در حال تعمیر هستیم ضمن اینکه مشغول پایان رساندن خانه‌های احداثی هستیم.

حجت الاسلام ذوالفقاری بیان داشت: امیدواریم در هفته بسیج و تا ۱۷ ربیع الاول، ۴۰۰ خانه تعمیری را به پایان رسانده و به صاحبان شان تحویل دهیم.

وی در رابطه با خانواده‌هایی که لوازم خانگی شان را در جریان سیل از دست دادند، گفت: یک سری کمک‌هایی در زمینه تهیه اقلام خانگی صورت گرفت ضمن اینکه ۲۰ جهیزیه برای نوعروسانی که تازه ازدواج کرده و یا در شرف ازدواج بودند و ملزومات زندگی شان در جریان سیل از بین رفت، تقدیم شد.

مسؤول قرارگاه بقیه الله مستقر در عین دوی اهواز با بیان اینکه عمده کار‌های قرارگاه در مسائل اجتماعی و فرهنگی است، اضافه کرد: در عرصه بی سوادی هزینه ثبت نام، خرید کتاب ها، بیمه، کیف و نوشت افزار ۵۶۰ دانش آموز دختر را که ترک تحصیل کرده و یا در آستانه ترک تحصیل بودند، تقبل کردیم که هم اکنون مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار داشت: مدرسه شهدای عین دو را که در جریان سیل آسیب جدی دیده بود با صد میلیون تومان، بازسازی مجدد کردیم و هم اکنون مورد استفاده دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های یاد شده در ۴ ماه اخیر صورت گرفته است، اظهار داشت: قرارگاه بقیه الله متشکل از بسیجیان و طلاب است و امیدواریم ظرفیت‌های ملی و استانی در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و سیل زده به کار برده شود.

مسؤول قرارگاه بقیه الله مستقر در عین دوی اهواز پیرامون بارخورد اهالی منطقه در قبال فعالیت‌های قرارگاه بقیه الله تصریح کرد: روزنامه کیهان، نامه اعتراضی مردم عین دو نسبت به وضعیت اسفناک فاضلاب را چاپ کرد و در همین نامه اعتراضی از قرارگاه بقیه الله تشکر کردند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات